Kapcsolat

Cím

6034 Helvécia, Korhánközi dűlő 1/4.

DIÓHÉJAS TISZTíTÁS KECSKEMÉT

A dióhéjas tisztítás Kecskemét területén gyorsan és költséghatékonyan. A térség legelső és leghatékonyabb motortisztító szolgáltatása. Ezzel a technikával egyszerű és költséghatékony a
motortisztítás. Mivel sokkal nagyobb mértékű tisztaságot lehet vele elérni, mint a hagyományos módszerekkel. Fényképes dokumentációval minden ügyfelünk
megbizonyosodhat a kívánt végeredményről. Teljesen sima szívócsatorna, lerakódásmentes
szívószelepek.
Az eredmény már rövidtávon, vezetés közben is gyorsan érezhető. Hosszú távon pedig
jelentős motorélettartam növekedést érhetünk el. Más szóval jelentősebb szervizköltségeket
spórolhatunk meg a dióhéjas tisztítás segítségével.

dióhéjas tisztítás kecskemét
Mikor szükséges?

Mikor ismerem fel,

hogy a probléma

nálam is fennáll?

01

Az első és legfontosabb jellemző a rángató, egyenetlen, más szóval érdes motorüzem. Ennek oka, hogy a szelepekkel párhuzamosan a szívócsatorna kokszosodása is megfigyelhető. Mivel beáramló levegő ekkor már nem a megfelelő irányba fogja terelni a befecskendezett üzemanyagot.

02

Égéskimaradás, hengerleállás is jelentkezhet. Más szóval a vezérlő elektronika dolgozik. A súlyosabb problémák kialakulásának elkerülése végett leállíthatja hengereket.

03

Hibakód a műszerfalon. Ekkor szinte azonnal egy szakszervíz felkeresése javasolt. Azonban gyors diagnosztika alkalmával megállapítható, hogy az adott hiba összefüggésben van-e a karbon lerakódások mértékével.

04

Teljesítményvesztés és túlfogyasztás. Mivel a teljesítményvesztés és hosszabb távon az átlagnál magasabb fogyasztás intő jel lehet a kokszosodás meglétére.

05

A mi tapasztaltunk alapján megelőzésként 40.000 km megtétele után javasolt. Dióhéjas tisztítás, 100.000 km felett szinte kötelező, ahhoz hogy a motor gond nélküli élettartama hosszú távú legyen.
Alkalmazási terület

Motor

Belső

Tisztítása!

A közvetlen befecskendezésű technológia az ezredfordulón terjedt el. Az új környezetvédelmi normák teljesítése szükségesé tette a technológia bevezetését. Azonban ezeknél a motoroknál nem túlzás azt mondhatni, hogy kivétel nélkül jellemző a szívócsatorna és a szelepek nagy mértékű kokszosodása. Mivel ennek mértéke a használattól is függ, de az összes autónál megfigyelhető jelenség. A külső keverékképzésű motorokhoz képes a kokszosodás jelentős. A közvetlen befecskendezéses motoroknál, amire jó pár évvel ezelőtt még nem sikerült, gyors, megfizethető és hosszú távon is hatékony megoldást találni. A szívószelep működés közben ma már forróbb, mivel a befecskendezett üzemanyag nem tisztítja és nem hűti le. Azonban szívószelep forróvá válása így potenciálisan karbon lerakódásoknak van kitéve. A visszavezetett kartergáz lecsapódik, más szóval lerakódások miatt felgyülemlik. Egyes motoroknál még kipufogógáz visszavezetést is alkalmaznak, de ez további kockázati tényezőt jelent.